1 Eylül 2013 Pazar

Minik Şirin



Bir süredir blogumu ihmal etmiştim,  tüm illüstrasyonlarını ve kapak tasarımını yaptığım "Minik Şirin"imden bahsetmek için fırsatı henüz buldum. Boyutu daha önceki Şirin kitaplarına göre daha küçük olduğu için minik ellerin kavraması çok daha rahat, içi tamamen renkli her sayfası cıvıl cıvıl olduğu için çok da eğlenceli. İnternetten şuradan ya da kitapçılardan bulabilirsiniz. 


Minik Şirin'den sonra biraz daha büyük yaştaki okuyuculara hitap eden Şirin-Anlatmazsam Çatlarım kitabının kapak tasarımı ve illüstrasyonunu yaptım. Bu kitapta Şirin blog yazıyor.

2 yorum:

  1. Sernur Hanım ,
    Kızım ve ben Şirin' e bayıldık, her akşam kitap okumaya başladı, hem de zevkle.Çizimler harika, hem kitabın dili, hem çizimleri çok güzel bütünleşmiş, keyifle okuması da bizlere kalıyor.Emeğinize sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok mutlu oldum, teşekkür ederim. Kızınıza da sevgiler :)

      Sil